Darba uzdevumi

Lai pretendētu iekļūt LADC Reklāmas skolas 2022./2023. gada klasē, interesentiem jāizpilda divi darba uzdevumi jeb brīfi.

Gaidām asprātīgus risinājumus un idejas. Labāk, lai tie piesaista uzmanību, nevis mēģina izpatikt visiem. Maketā nav jāliek daudz informācijas, nav jādomā par likumdošanas ierobežojumiem vai obligātajiem tekstiem, vissvarīgākais, lai ir oriģināla ideja.

Konkrētu zīmolu produktam var izvēlēties jebkuru – precīza grafiskās identitātes pielietošana nav prasība, tai var pieiet brīvi. Risinājumiem jābūt latviešu vai angļu valodā.

Aicinām noformēt darbus pēc iespējas īsāk un skaidrāk, vadoties pēc principa “laba ideja = ātri uztverama un saprotama ideja”.

Vispārējie ieteikumi, domājot par idejām:

  • izpētīt pašiem pieejamo informāciju par produktu un tikt skaidrībā, kāds no tā labums, un pats svarīgakais — kādu problēmu tas atrisina cilvēka dzīvē.
  • aprunāties gan ar cilvēkiem, kas šo produktu jau lieto, gan ar tādiem, kas nelieto, bet varētu.
  • turēties pie produkta pamatīpašībām, nevajag taisīt reklāmu par jaunāko modeli ar agrāk neredzētām, inovatīvām funkcijām.

1. uzdevums – radi reklāmu vegāniskajam pienam. Formāts – reklāma žurnālā vai plakāts
2. uzdevums – izstrādā kampaņas ideju palīdzības aktivizācijai Ukrainai. Piemēram, Reiņa Pozņaka Twiterakonvojam. Formāts – sauklis, plakāts, ja vēlies, arī video.

TERMIŅŠ: 2022. GADA 28. OKTOBRIS.

 

Lūdzu, aizpildi anketu un atbildi uz visiem jautājumiem.

!! Visu pievienoto failu kopējais izmērs nedrīkst pārsniegt 128MB.

Ja radušies kādi jautājumi, lūdzu, zvani Žanetei (28338033) vai raksti zanete@ladc.lv

Draugi & Partneri

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai uzlabotu lietošanas pieredzi un optimizētu tās darbību. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītiet sīkdatņu izmantošanai. Vairāk: Sīkdatņu politika.